
I invite you warmly to sign the following petition in favor of Dante De Angelis , drivers under the railroad locomotive shed in Rome S. Lorenzo "whose only crime was to have exercised the right to criticize and the role of painstaking RLS" .
Result?
Result?
Dismissal in trunk, verbal, physical removal with by agents of Polfer . Why? For the management of FS he "unfounded and specious news has spread, getting an alarm unjustified" . Of course, the breaking of Eurostar in two pieces is thing every day. Because this unjustified alarmism by the competent security officer ?
Consequently, for him this punitive expulsion, other times almost say. For more information Instead of following the following article from " safe machine . The bold is mine.
fierce Railways: relicense driver / RLS Dante De Angelis, drivers and RLS Rome S. Lorenzo, who had commented on the splitting of the first Eurostar ETR 500, which took place in Milano Centrale on 14 July, assuming the possibility of defects in design, maintenance and control security risks
Yesterday August 15, 2008, presented himself at work, according to their turn, the head of custody in Rome's St. Lawrence announced verbally that he had been fired.
Yesterday August 15, 2008, presented himself at work, according to their turn, the head of custody in Rome's St. Lawrence announced verbally that he had been fired.
A seguito delle sue rimostranze e della richiesta di una comunicazione formale per iscritto , il funzionario aziendale per tutta risposta ha chiamato la Polfer per allontanarlo dall’impianto; l’azienda, che in questi giorni con un rigurgito di autoritarismo militaresco ha ingiustamente licenziato anche otto operai manutentori di Genova, tenta di neutralizzare il sindacato e di cucire nuovamente la bocca ai delegati alla sicurezza .
Vi sono gravi elementi che inducono a pensare che questo licenziamento sia frutto di un particolare accanimento e di una vera e propria persecuzione, quasi una personal vendetta by senior management FS prosecuted following complaints of their RLS.
Dante De Angelis, had already been fired in March 2006 for refusing to use the pedal and then reinstated by the Omo died following a great union mobilization, policy and public opinion.
needed today is once again mobilize against dismissal of De Angelis and the eight workers as there is' a real danger of a degeneration of our working conditions are in terms of safety that freedom of .
Sulle cause degli spezzamenti degli Eurostar avvenuti a Milano con i due ETR 500 indagano intanto le procure di Milano e Torino, con particolare riferimento agli organi di aggancio, mentre l’azienda aveva scaricato tutta la colpa sui macchinisti “rei” di aver lasciato inserito l’apparecchiatura SCMT.
Che ci sia un problema di progettazione negli ETR 500 l’ha riconosciuto pubblicamente anche l’ amministratore delegato di FS spa , Mauro Moretti, ma che ci sia un problema di manutenzione e’ evidente a tutti, poiché è inammissibile che i treni si spezzino a seguito di una frenatura d’emergenza, anche indebita, driven apparatus (safety) SCMT.
Vi sono gravi elementi che inducono a pensare che questo licenziamento sia frutto di un particolare accanimento e di una vera e propria persecuzione, quasi una personal vendetta by senior management FS prosecuted following complaints of their RLS.
Dante De Angelis, had already been fired in March 2006 for refusing to use the pedal and then reinstated by the Omo died following a great union mobilization, policy and public opinion.
needed today is once again mobilize against dismissal of De Angelis and the eight workers as there is' a real danger of a degeneration of our working conditions are in terms of safety that freedom of .
Sulle cause degli spezzamenti degli Eurostar avvenuti a Milano con i due ETR 500 indagano intanto le procure di Milano e Torino, con particolare riferimento agli organi di aggancio, mentre l’azienda aveva scaricato tutta la colpa sui macchinisti “rei” di aver lasciato inserito l’apparecchiatura SCMT.
Che ci sia un problema di progettazione negli ETR 500 l’ha riconosciuto pubblicamente anche l’ amministratore delegato di FS spa , Mauro Moretti, ma che ci sia un problema di manutenzione e’ evidente a tutti, poiché è inammissibile che i treni si spezzino a seguito di una frenatura d’emergenza, anche indebita, driven apparatus (safety) SCMT.
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